Super dag; Bosse

Åkte ju till Ytterby för jag skulle fota Bosse när hon red på Nelson.
Nelson är rätt bråkig i dressyren med Bosse var nöjd endå! Resultatet blev bättre än vad hon trodde för Nelson bråkade lite med henne, hon glömde lite(vänta längre på en halt) och han är svår att sitta bra på.
Dom slutade med 55,93 :)
'
Så sriver hon; ''Jag fick 55,93 % <3 Trodde jag skulle få sämre, jag typ började må illa eftersom mitt finger skavde mot tyglarna (har ett sår på det fingret).. Så jag trodde jag red fel men det gjorde jag inte, + att det inte gick så bra med vägarna! Men jag är jätte nöjd!, ''


Och jag älskar dig nelson blabla bla ;D Kolla in inlägget på Bosses blogg!! (Finns under länkar! )
Kolla en av sakerna jag fick av henne idag!! :3
Haha så sööt är hon!!
Följde med Bosse hem efter tävlingen och vi hade lika kul som vanligt!! XD
Ps. när vi skulle hem till henne körde vi ner i ett dike :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0