Travarbete med Lutfina, onsdag

Hade syslöjd sista, ska ha de ist för musik. Jag gör en bettvärmare till vintern^^
Lutfina idag; Vi fick 30minuter på oss idag.. Så de blev bara travarbete.
Lutfina kändes vaksam och arbetsvillig som vanligt. Jag testade ha pessoa men jag
gjorde de till ett tvådelat direkt! ;) Jag gillar inte pessoa på henne för hennes träns är
förstort så pessoat lägger sig så långt ner i munnen så man får hålla upp de :/
'
Men de blev tvådelat iallafall. Lutfina springer gärna iväg när man ska trava.. MEN, idag
tränade vi att man ska gå lugnt i traven och inte rusa fram som man gör på travbanan.
Jag fick henne att gå i både samlad skritt och samlad trav, SKIT NÖJD!!
När man svänger eller rider ridvägar ökar hon gärna igen så man får hålla i lite och
ge,ta,ge,ta heeeela tiden, typ. Så allt jag tränade idag är; Samlad skritt och trav,
skänkelvikningar och jag petade in lite framdelsvändning cckså :D
Bra för 30minuter!!!

Hittade inte den leopardmönstrade padden... :( hade inte tid..
Har inga nya bilder heller :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0