Vilken dag!!!

Shiiit asså! galnaste dagen på länge!
Först hade jag lektion med Rebecka på Sally och Matilda på Figo, hoppning. Sen kom Ann Mari och hon hade varit och hämtat Linnéa. Vi fortsätte hoppa en stund till och lite avrammlingar x)
Det var bara Rebecka som ramlade av... Från Sally; Sally svägde förbi hindret och Rebecka hängde på sidan av Sally och slog i huvudet i paddockstaketet(inte hårt!), men shit va alla skrattade sen!!! Från Figo; Rebecka hoppade Figo lite och efter hindret stannade Figo och drog ner huvudet... Rebecka flög efter och gjorde en volt... Sen fick Ann Mari utbrått på Figo, så jag fick hoppa några snabba rundor. Fan va vi blev sura på honom!
-Figo..
Efter vi hade hoppat så red jag och matilda ut en sväng själva, skritta en halv timma :) Jag red Lutfina och Matilda red på Glimmer. Sen red vi i paddocken och Lutfina var jätte duktig! Vi skrittade hela ridpasset eftersom hennes ben har svullnat upp igen.. :/ Men hon gick fint i form idag iallafall :) MEN, hon ryckte i tygeln/''tog tygeln från mig''.
Sen red vi till hagen och släppte ut dom, käkade mat sen kommer ungarna och busar som vanligt! Så goa! :D

Nu har jag ridit alla Ann Maris hästar, men en bara i skritt och inte så länge :)

Kommentarer
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

Du har la inte ridit sally?? :O

2011-10-08 @ 20:01:16
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0