Barbacka ridning med Anna <3

Nu sitter jag ny duschad och halv trött framför datorn.
Idag var jag och Anna i stallet och red barbacka :) Jag red Lutfina och Anna red Figo.
Lutfina; Jätte duktig, mjuk och följsam. Lite jobbig i början men de gick över jätte snabbt :)
Jag fixade Lutfinas bett så det blev som ett tvådelat bett och hon gick jätte fint på de! :)
'
Skritten var jätte mysig och lugn. Sen så travade jag lite och hållde i mig i manen, för jag stutsade typ 20cm ;) Lutfina är jätte skumpig! Galoppen fick jag till jätte fint några gånger. jag galopperade 3 varv utan att stanna och Lutfina höll samma fina galopp hela tiden! :D
Jag är jätte nöjd! Men lutfina försökte slänga av mig 3gånger lite halv medveter xD åh, hon är så söt!


Nu är det läxa på G ;P

Kommentarer
Postat av: Daniela c:

Veckans blogg!

Var med och tävla!

http://minibatman.blogg.se/2011/september/veckans-blogg.html

2011-09-18 @ 20:11:18
URL: http://minibatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0