Bild -.-

Sitter på bildlektion nu... :( så tråkigt!!!
Igår kväll blev det inget inlägg för först var de ju skola-Oasen-Lutfina- Stall Hagen- hem.
Så när jag kom hem duschade jag, käka lite sen somnade jag på soffan.. :3
Jag blev jätte trött efter 500m sim, rida Lutfina
(hon var bråkig) sen till stall Hagen och där red jag Figo efter lektionen, tränade galopp :DSå idag är jag super trött och seg! usch vill bara hem och sova typ eller bara ha rast ;) Vet inte vad som mer händer idag, blir nog inget eller städa... :/

-på matte letionen.
Bild nu sen blir det lunch, spanska och dubbelpass gympa/arbetspass..
Tar nog arbetspass eller så kollar jag på när dom andra kör ''arobic''
stavning? shit the same, ni fattar :P
KRAM fån en trött sarah :) Skriver mer om ridpassen sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0