Kärna friskloa, intryck.

När vi kom dit så gick vi in i ''lärarrummet'', de va inget riktigt lärarum för alla fick komma och gå som man ville. Sen visade en oss runt lite snabbt där lärarna är sen satte vi oss och prata om datorer mm.
en kom han som vi skulle träffa och han visade oss resten av skolan. Jätte fin skola och mycket mysigt!
När vi gick in till alla högskolelektioner så satt ALLA tysta och arbetade och var aktiva i lektionen, med sina datorer.. ;)
Alla var mycket trevliga och ''dom var som en'' eller vad man ska säga :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hej, jag heter anna.

jag går i Fendern (8an) i friskolan i kärna! :D

hittade din blogg, lite sådär. (jag känner Sara Båstedt) :)

Såg när du kom och tittade in i vårat klassrum!



Fnissade lite när du sa att alla var fokuserade på sina arbeten. HAHAHAH, jag själv satt och kollade på lejonkungen på min xD HAHAAH :DD



du är jättevälkommen :D

2011-09-10 @ 13:05:04
URL: http://nilsssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0