Krs idag :D GRYM DAG!

Farfar körde mig till KRS, kom rätt tidigt :) Vi skulle ha teori... Jag hade några skötarprickar så jag red igen i tvåan som är innan våran grupp. Jag fick rida Winston och de gick jätte bra! Vi tränade på ''8-volten'', inte så svårt tyckte jag... ;D Gjorde övningen i både skritt och trav ;)
Sen galopperade vi 10 varv på fyrkantsspåret, skiiit kul! Skulle dock stå i lättsits HELA tiden X)
- winston
Tiori då med min grupp.
Vi hade lite HN med 4 ponnyer(Zebra, Louie, Digidoo och Twiggy). De var jätte kul!
Min favorit var louie, han är lätt och uppmärksam på va man gör. Mycket trevlig!
2a, Zebra tror jag..? Super olydig och ouppmärksam. Men rolig att bråka med ;P
Digidoo var lite bråkig men rätt lätt när man hade bestämmt sig. Han muckar lite.
Twiggy lydde inte om hon inte behövde, stog och halv sov typ. Men rolig om man försökte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0