Lung kväll

Jag och andrea har åkte och först till hennes farbror sen hennes farfar, de va kul :) Sen åkte vi till petra och sean, vet inte helt vilka de e men men, dom e trevliga och jag har träffat dom förut. Vi satt hemma hos dom ett tag och kolla när dom spelade något spel... ? och drack cooola! ;)
Nu e vi hemma och båda sitter vis var sin dator och skriver, vi e så sociala^^.
'
Just de! De bor en hopptränare as nära mamma och janne, jag gick och kolla på dom och dom var jätte fina och sociala :) Jag satte fast Bonito i en stolpe och  det gick en eltråd där och.. ja ni fattar ;) Bonito går alltid in i eltrådar X) SKILLAT!


Skriver så mycket jag kan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0