Solsken, Lutfina och Bosse

.. =perfekt!
Va hade jätte kul idag! Först mockade vi alla boxar sen tog vi in alla hästar från hagen. Vi borstade alla hästarna så dom skulle vara klara för att ridas. Jag red Figo och Bosse handarbetade Sally, sen bytte vi :)
Efter Figo och sally var det dags för kort uteritt på Lutfina och Glimmer, Jag hade Glimmer och Bosse hade Lutfina :)
När vi kom tillbaka till paddocken så släppte jag ut Gimmer i hagen och hade lite lektion för Bosse ;) De gick jätte bra och Bosse fick till Lutfina underbart!
Bilder kommer senare med enskilda inlägg om hästarna
'
Lutfina Gick jätte bra när jag testade två tyglar, SUPER NÖJD MED DAGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0