Stand up for what you belive in even if it means standing alone

hej jag heter Sara Holgersson och är 14 år, HAHAHA lite ironiskt att vi båda heter Sara men iaf så tänkte jag gästblogga lite här ;)
Jag har två egna ponnies en D ponny som jag nyligen slutat tävla men innan tävlade vi L:B dressyr ;)
sen så har jag en C ponny som heter Jasmine som jag haft i två år nu i augusti vi tävlar L:C och L:B har anmält mig nu till det första GP kvalet som är på hemma plan men vi får väl se hur det går :P

men Jasmine är 24 år iår och innan har hon gått på ridskola i 10år!
men hon är piggaste hästen i stallet! och hon är lite smått galen ;)
och super fräsh, Bolema som är D ponnyn mamma köpte henne när hon var tre år så vi har haft henne i 20år nu då :)








min lilla C-ponny plutt <3

det är henne och mig ni får följa på min blogg som är: Sara Holgersson gå in och kommentera!


film från söndags när jag var och tävlade div.2 med mitt underbara lag! som kom trea precis utanför placering :P

kram ses kanske på min blogg Sara Holgersson! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0