Svar:

anonym om Idag ska vi testa..:
du som är tillridare borde veta att pessoabett är skit dåliga och är till för att rycka hästen i munnen och av vissa idoter rollkur viket är fruktans värt .
IP: 90.231.34.127
'' du som är tillridare borde veta att pessoabett är skit dåliga och är till för att
rycka hästen i munnen och av vissa idoter rollkur viket är fruktans värt.''

Svar: Jag är fullt medveten om de. Men om du hade sett hästen och hur den är i ridningen så hade du förstått. Jag har testat att ha tvådelat en gång men de gick åt helvete! Jag håller nu på att träna på att ha vanligt bett men hon är som hon e. De e därför jag har två tyglar, en i den stora ringen, för att de ska bli mer som ett vanligt bett, och en i en liten ring, om hon inte lyssnar eller är uppmärksam.
Men de e ju dock inte till  för att rycka hästen i munnen.
Tack för din komentar! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet inte om du vet det eller inte, men för att pessoat ska bli ett "vangligt" bett ska sidostycket sitta i den stora ringen också ;)

2011-09-09 @ 20:04:53
URL: http://wingaardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0