Underbar dag!! <3

Shit vilken dag! Har varit med ann mari och barnen hela dagen :)
Vi red i tre timmar ;) Först red vi ut oh jag hade Glimmer, vi red upp på en väg i skogen och vi blev as glada för dom hade fixat vägen så att man kan galoppera HELA vägen!! :D typ 1km :)
Sen red vi i paddocken och hoppade lite, jag hoppade ett hinder på diagonalen som var 65 med Lutfina ;D
Jag hållade också lektion för barnen, dom skulle lära sig ett dressyrprogram till imorgon.. :) Dom fixade de super bra! Jag var också domare när dom ''tävlade'' mot varan.
Efter tävlingen så hade vi ett ärovarv, jag och Rebecka red på Lutfina och vi galopperade xD Rebecka satt framför mig och hon fick stygbyglarna, jag hade tyglarna :)
Bild som bosse tog för ett tag sen.
Efter allt red jag Lutfina, när alla hade gått, barbacka. Vi tog och galopperade några varv sen var jag nöjd :)
Vi käkade grillat och sen har jag lekt med barnen hela eftermiddagen, jag drog dom bla. i travvagn ;)
Underbar dag!!!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Går din häst ensam i hagen eller i flock? Vad tycker du är bäst? Jag har ställt frågan i min blogg, titta gärna in och svara!

2011-09-27 @ 13:23:15
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0