Gästblogg by Sarah Kristiansson, till Selina

Hej alla där ute!

Jag heter Sarah och jag är 14 år men fyller 15 i Augusti. Jag jag har drivit bloggen ''Sarawhbby.blogg.se'' sen december 2009. Jag går i 8:an på friskolan i kärna men när jag inte är i skolan så rider jag :)  Jag har ridit i drygt 4 år och jag älskar det! Jag rider på Kongahälla ridsällskap där jag även sitter i US-styrelsen.


Jag rider en varmblodstravare som heter Lutfina Lenson och hon är ett sto på 7år.  Jag och LL ,som hon kallas, tränar lite olika grenar som hoppning, dressyr, lite gymkana och så blir hon körd.  Allt för att veriera träningen! Jag har inte ridit henne så jätte länge, men vi har kommit en bit för att ha börjat på noll.



Jag rider ju på Kongahälla ridsällskap en gång i veckan för att jag ska komma längre hela tiden och inte stanna i ridningen. Min favorit hästa heter Lady men jag tycker även om att rida Digidoo, Zebra och Digression.
Bild på mig och Lady:

Nu vet ni lite om mig, min blogg hittar ni här. Hoppas att du har det bra i spanien Selina!

XoXo Sarawhbby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0