As long as you love me.

Hemma!  Nu är jag hemma igen och jag har precis lagt över bilder till datorn från mobilen, så ni får lite blider från idag. Idag var Lutfina inne på Åbytravbana och gick ett lopp, mer om det i ett enskilt inlägg. När vi kom tillbaka från Åby så fick jag fixa med Lutfinas hovar som är hemska, usch, känns inte alls bra. Kan inte hovslagaren bara komma?! Jag kommer inte säga vad som är fel eftersom jag blir så ledsen/arg när jag tänker på det. När hon var ute i hagen igen så började jag städa lite i stallet som sen blev stor städning. Kändes jätte skönt att röja i stallet lite, det var lite kaos, hehe.
Imorgon ska jag även sova i stallet med tjejerna!
exakt sån är jag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0