Svettig och go !

Herregud vilken dag! Idag har jag haft det as kul, minns inte när jag hade så kul senast.. Morgonen var ingen höjdare eftersom jag cyklade 8 km i motvind på 30 minuter, fatta att jag var död sen! Stog och borstade i typ två timmar, jag tog sammanlagt 730 ryckttag på Lutfina idag! Dagens ridning blev en uteritt med ''The Antonssons'', helt galen uteritt ofc. Vi red över till Veneröd och hoppade på en terrängslinga som vi också byggde upp så att den blev bättre, ur kul! Red även barbacka och Lutfina var över taggad, som vanligt. Nu sitter jag hemma helt genom svett, har en del Lutfina svett på mig också, och väntar på att det ska sluta blixtra så att jag kan duscha någon gång...
Imorgon kommer det också bli kul, jag och A-M ska in till Åby med Lutfina och köra, TAGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0