Cyklon, på allans äng

Jag - Dani - Bosse
Bilden är hämtad ifrån Dani's blogg :)
Igår var det första gången på terminen på KRS. Vi är nu mera bara 4 stycken i gruppen, rätt skönt. Vi red på Allans äng och tränade på allt möjligt och det var jätte kul! Jag fick Cyklon och det gick väll bra. Han var mycket seg och han ville inte gå först! Han hängde sig i högertygeln mer än vanligt eftersom vi var på ängen, lite jobbigt men jag fick koll på det tillslut. Nästa gång är det hoppning och jag kan inte bärja mig!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åååh, så kul med hoppning! Går fortfarande och funderar på om jag ska börja rida i Värnamo Ryttarförening. Rätt dyrt är det och grannen har ju hästar om man vill rida. Lycka till på KRS iallafall! Kram!

2012-08-19 @ 09:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0