Dom ska alltid vara lite jobbiga...

 dra av sig skor. Det är vardag i hemmastallet..
Den som är proffs på att ta av sig/vrida sina skor är Lutfina. Hon är mycket öm i sina framhovar därför måste hon ha skor. Glimmer tar andra plats efter Lutfina, men han kan inte gå utan sina skor eftersom han har haft fång två gånger. Men trotts detta ska de endå ta av sig sina skor. Så igår när jag kom till stallet så tog jag in Lutfina och fixade allt, då kollar jag vänsterfram och så klart hade hela inne sidan av skon släppt, så jag kunde inte rida.
Men jag fick en jätte mysig dag i stallet med mycket pyssel!
 
Lutfina igår:

Kommentarer
Postat av: A-K

Du får gå en tappskokurs så du kan banka tbx dom

2012-08-28 @ 12:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0