Förbereder morgondagen..

Imorgon är det skola igen, efter detta UNDERBARA sommarlov! Lite halv depp att det är skola igen men jag får väll överleva. Inte kul att börja i skolan igen efter att jag har varit ledig så länge och då kunnat göra det jag vill, all the time. Imorgon ska jag tillbaka till verkligheten igen. Det posetiva med att börja skolan är att jag måste få in lite rutiner i mitt liv igen, detta har varit ett tidlöst sommarlov. Jag har inte varit med så mycket kompisar men jag önskar att jag hade träffat Bosse, Anna, Emma, LG och dani mer, och så klart många fler!
Sommarlovet har varit fullt med kompisar, hästar, glädje, skratt, tårar, ridläger, överlevnadsläger med Anna, kärlek, streetrace, sena kvällar i stallet, kräftskiva, mysiga middagar med mycket mer!
 
En till bra sak med skolan är att jag kommer få träffa min underbara vänn Emma Rehnberg varje dag! :)
Det har varit en rolig sommar, måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0