Grattis till mig och mig själv!

Hahah Godmorgon bloggen!

Hade helt glömt av att jag fyllde år idag. Så imorse när alla började skriva i min logg så undrade jag varför, men ögonblicket efter kommer pappa och Amanda in och sjöng ''jag mår hon leva..' och då slog det mig! Känner mig så super smart, ibland lyckas man! Jag kommer fira min födelsedag med att gå till skolan, rida hopplektion och sen åka med pojkvännen och syrran samt Rasmus till småland och där träffa mamma, janne, Andrea, Hani mm. I skolan ska jag och Emma käka tårta eftersom hon ramlade av igår, det var ju passande!
Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och klä på mig, har inte kommit så långt med min dag.. Ligger och lyssnar på musik, hihi.

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS!<3

2012-08-24 @ 08:21:38
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se
Postat av: Sara

GRATTIS!<3

2012-08-24 @ 08:21:38
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se
Postat av: MOM

Vad fina ni är!

2012-08-28 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0