Helt slut och träningsvärk på de!

Godmorgon!
Igår försvann jag lite eftresom dagen inte blev som jag hade tänkt. Jag och tjejerna sov i stallet och hade det as mysigt! Fick en del att göra igår bara, vi skulle äta, rida alla hästar, ducha, packa, åka och köpa kattungar mm. Så igår när jag kom hem var jag helt slut så jag bara gick och la mig. Nu ska jag försöka ta mig upp och iväg till stallet då jag ska rida barbacka på Lutfina. Har börjat arbeta henne i paddocken barbacka på senaste, jätte bra träning och jätte mycket träningsvärk! Gött!

Kommentarer
Postat av: moa

fy vad söta katt ungar har två tigererade katter ,men är då dock inte kattungar längre :( :) <33 seee yhhaaa!!!!kramiz moa

2012-08-10 @ 21:59:58
Postat av: moa

fy vad söta katt ungar har två tigererade katter ,men är då dock inte kattungar längre :( :) <33 seee yhhaaa!!!!kramiz moa

2012-08-10 @ 22:00:01
Postat av: Moa

Jag mena sköldpaddefärgade inte tigrerade kom jag på😄😄😄😄

2012-08-14 @ 11:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0