imorgon kommer det bli spännande....!

Imorse när vi skulle spela basket så började det spöregna och eftersom jag redan börjar bli sjuk så gick jag och Emma in och gömde oss för regnet. Idag har det inte hänt mycket alls i skolan, vi har ju idrott hela dagarna, med ALLA klasser, från ALLA årskurser... Har träningsvärk från igår samt lite ont i foten så jag vågade inte idrotta idag. Har ont i foten jag bröt förra året så jag är lite extra rädd om den foten, som ni kanske förstår!
Så jag och Emma har chillat oss igenom dagen. Imorgon är det torsdag och då ska Emma med mig till stallet och rida Glimmer, kommer bli kul! Imorgon ska vi kasta spjut och skjuta luftgevär, spännande!
-gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0