Inget Åby idag..

Skippade att åka till Åby eftersom jag mådde så illa så jag hade ingen lust alls. Idag i skolan så hade vi ''OS'', det var väll kul men mycket segt! När man väl höll igång var det as kul men sen blev man sittandes ett bra tag och då försvann all glädje.. I höjdhopp klarade jag 1,40m sen var jag nörjd så jag sattsade inte högre. Vann även mitt hit i häcklöpning. Efter allt idrottande så drog jag och Emma till donken, träffade även Andrea där lite senare :)
Resten av eftermiddagen chillade vi på donken, träffade fler folk och sen tog jag bussen till stallet och sen hämtade Hurtig mig där. Nu är jag hemma och har lätt huvudvärk. Får väll chilla hela kvällen och kolla depserate houseiwives eller något, Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0