Kan man vara så här trött?

God morgon bloggen!
Nu är jag vaken igen, men jag är jätte trött! Inte sovit bra alls idag, har knappt sovit.
Igår känndes det som att jag hade massa att tänka på men det har jag inte och då kände jag mig stressad så jag kunde inte somna. Imorse ringde jag och väckte min älskling, kunde dock inte somna efter de.. Lyckat!
 
Dagens planer:
Först nu då ska jag försöka ta mig upp ur sängen, kommer ta ett tag, måste också ringa A-M och se om hon kan hämta mig. Idag blir det stallet heela dagen, har mycket att göra där så det passar ju bra! Vet inte om jag tar med mig datorn eller om jag lämnar den hemma. Jag ska försöka att inte somna nu, då kommer jag aldrig vakna igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0