Kom nyss hem!

Hallo bloggen!
Kom precis hem efter en rolig dag! Först åkte jag till skolan och vi chillade mest bara på livet då, åkte sen till stallet och tränade WE med Lutfina och sen åkte jag med Antonsson till Jennylund. Både roliga och tråkiga saker har hänt idag. jag kommer skiva mer om dagen, fast inte nu, nu måste jag äta lite och sen lägga mig i sängen och varva mer, kanske skriver då....?
Imorgon ska vi ha ''OS'' i skolan, fast på en idrottsplatts i kungälv. Jag kom med Laget USA men dock inte med Emma.. Jag klarar mig genom dagen med Emmi istället! Inte helt taggad men men.. Efter ''skolan'' sticker jag med A-M till Åby med Lutfina och kör banjobb, göttgött!
 
Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0