Slutade på 85cm.

Nu är jag hemma igen efter att ha varit först i skolan och sen i stallet. Dagens ridning blev en liten uteritt med Antonssons och sen så red vi i paddocken också. Uteritten blev en liten trevlig runda med mycket flummridning men även mycket jobb. Trava lugnt och fint i form kan Lutfina, stundvis. Jo, men hon var väll trevlig idag! Vi red även gymkana i paddocken, det gick jätte bra! Lutfina var super duktig! Slutade med att jag hoppade ett hinder på 85cm ca.6 gånger sen så travade jag och Rebecka av våra ston, super bra avslutning på dagen!
När vi kom till stallet så fettade jag in hela sadeln och gjorde rent mina stigbyglar samt putsade mina stövlar. *NÖJD*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0