Sticker väll till stallet snart

Nu har jag städat hela morgonen så jag tänkte ta och åka till stallet om  en stund. Jag har städat samt gjort om lite på mitt rum, men det finns mycket kvar att göra! Var så duktig att jag gjorde fattiga riddare idag till frukost, klapp på huvudet! Idag blir det paddock arbete för Lutfina, delvis, blir ju lite uteritt också :)
På fredag är det KRS också, taggar sönder asså! Vet att många har slutat i gruppen men det är skönt att inte vara så många, hoppas inte att det har börjat några nya... Ska försöka ta med Lutfina denna teminen, nu när vi inte är så många går det ju att rida utan att folk är i vägen, fast jag har inte haft så ont av det. Tänk hopplektionerna, vi kommer ha kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0