Trött med träningvärk

Ååååååh, ingen lust alls att vakna imorse. När larmet på mobilen började ringa så fattade jag först inte varför, hade glömt att jag gick i skolan... Fast gå i skolan, vi har bara idrott hela första veckan, random, jag vet. Men det är lite halv chill endå även om jag fick träningsvärk efter första idrottsdagen.
Kula, basket, handboll, spjut, skytte och kanske mer händer idag, kommer vara fullt ös! Jag är bara trött med träningvärk. Vet inte om jag ska rida Lutfina i eftermiddagen eller inte, imorgon ska jag rida henne iallafall! Hon gick ju inne på Åby igår så om jag rider idag ska jag bara böja igenom henne.
 
Nu ska jag äta sen åka till skolan, kulkul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0