Big Brother 2012 !

OMG!! Nu börjar Big Brother, grymt! Har dock inte tv 11 så jag kollar med Anna (Y)
Nu kollar jag på Big Brother genom Facebooks videosamtal, haha, Alla sett är bra utom dom dåliga! Funkar jätte bra, tro det eller ej. Jag typ älskar Big Brother, det bara är så, är lite nyfiken på årets deltagare... Tror inte att det kommer hända så mycket kul.. :( Men vi får se, kanske klarar dom mina förväntningar.

De nya BB huset är ur snyggt om jag får säga det själv. Mycket väl designat och stilrent. Jag skulle vilja bo i BB huset, det är så vackert!!! Och man får inte glömma den höga mysfaktorn som finns i huset! Jah hoppas att deltagarna gillar det lika mycket som jag gör, annars är det ju synd för dom. Jag gillar alla nyheter i huset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0