Efter lunch

Right now
Nu är det engelska dags. Sitter inne på lektion just nu fast vet inte riktigt vad jag ska göra... Ska ju skriva om albin. Jag har skrivit en del men nu tar det bara stopp! kommer inte på något mer alls, sjukt irriterande. Men lite har jag allt fått ihop men det är inget att hurra över. Ska skickas in i dag sen blir det nya tag!

Spanska sen då.. Det får jag väll genomlida. Kanske sätter mig hos killarna så att man får skratta lite ;) Ska arbeta lite med mina papper som jag har fått, soft!

Dagens problem och lösning
Dagens problem är mitt godissug... Helt random blev jag jätte godissugen :/ Får väll ta ett äpple när jag går till spanskan. Efter denna ''underbara'' skoldag ska jag hem och köra lite styrka. Jag har lovat mig själv att jag ska köra lite styrka minst en gång per vecka, låter inte de lovande..? Det är bara att sätta igång! Idag blir första dagen. Styrka+boxa på Wii+ Spikmattan = gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0