Fredag nu igen !

'' Kära bloggen ''
Nu sitter jag i klassrummet och lyssnar på musik. Julia tränar på ''Save tonight'' eftersom hon ska vara med på X Faktor, TUFFT VA?! Hoppas att hon klarar det bra ! Hon ska liksom uppträda för fler än 1000 mäniskor :O Shit asså !

Idag är det fredag och svenska is up next, gött! Svenska kan jag ju, jag pratar och skriver flytande ;D Asg. Min dåliga humor! Jag ska läsa klart en bok och skriva om den, rätt chill. Efter svenskan ska vi kolla på film med alla åttor samt två klasser sjuor, Kommer bli fullt. Soft sista lektion endå, film.  Efter skolan blir det mer chill, underbart !

Fick i uppdrag att göra denna på matten xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0