Godmorgon.

Har ingen skrivlust just för tillfället, och jag kommer nog inte ha det på ett tag..


Igår försvann min älskade bäbis som jag hade i 5år. Men hans sneakäke visade sig tydligt och då hans snebett. Att vara gammal och hålla koll på sina tänder är inte lätt. Det skulle kosta 900:- att ha honom i månaden, om han ville stanna, för vi var tvungna att åka till smådjursakuten en gång i månaden för att klippa tänderna på honom och jag tyckte inte att det var helt rättvist. Han fick en slags torrtgräs som man blandade med vatten, asså ett gräspulver typ. Bunny accepterade inte maten, vatten eller något, han valde att gå...

Jag tror inte att någon kan förstå de vi hade, han var ingen vanlig kanin. Han hade en egen personlighet. Han gjorde de jag ville, för att hålla mig glad. Han rymde en natt, men han kom tillbaka när jag ropade hans namn... Bunny..


Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, det finns ingen annan som du.

Vi ses, älskade kanin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0