Göteborgs horse show, hoppning.

God morgon alla underbara läsare!
Nu ligger jag i min säng och kollar på Gbg trophy, kollar på lördagens sändning genom webben. Snackade nyss med Anna och ska planera dagen lite, nu gäller det bara att få tag i Ann Mari ;) Så idag kanske det blir en långritt med Anna, hade inte det varit mysigt i detta vädret...? Klart att de hade!

Det börjar kännas som sommar nu. När man öppnar balkongdörren på morgonen för att känna den fräscha luften smyga in då är det vår! Jag gör alltid så på sommaren, det är mycket uppfriskande. Längtar till sommaren fast endå inte, hatar alla småkryp som är överallt, på maten på hästen på mig!? Men de mysiga barbacka ritter över ängar och i skogar, mys! Eller kännslan när man rider i skymmningen efter en varm dag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0