Hemma!

Sorry för den urdåliga uppdateringen. Men jag har varit borta heela dagen.. Jag har varit på KRS och hjälpt till, eller ja jag har hållt i en rykttävling :3 Jag, Emma och Anna som höll den hade jätte kul hela dagen. Vi har ju hållt i rykttävlingen och sen avslutades med massor med mackor och glass ätande medan vi hade ett mini möte. Efter de så gick jag upp i stallet och skötte Dominique så hon blev jätte fin! Sen gick och några till upp i cafeterian och chillade lite(mycket). Efter en stund kom Selina och då hade vi det bara roligare eftersom Selina var helt CRAZY! När vi tröttnade på att skratta, käka godis och dricka cola gick vi upp till stallet igen och snackade med lotta, underbart!

Sen bar det av till Annica. Där käkade jag Tacos och snackade med Ida sen drog vi hem och här är jag nu påväg till Duchen... Chaio Bella!

La Cross hade varit inne hos docktorn udag också.. Han var halt i båda frambenen och han hade fortfarande ont i ryggen.... :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0