I skolan, på mattelektion....

Nu sitter jag på mattelektion och latar mig lite för tillfället. Vi ska räkna de sista med samband fast jag har inte ens kommit halvvägs.. Samband är typ as tråkigt, man ska bara ''kolla'' och man behöver typ inte räkna någonting, mycket längre fram isf.
Min lilla älskade Macbook har fått sprickor.. Eller fått och fått, den har haft det hela tiden, jag trodde bara att det var repor.. Lilla Macen! Men en funkar som den ska osv, vet inte om/när dom skickar in den till Macforum :/

Idag ser schemat ut så här Matte-Bild-Lunch-Språk-Gympa! Inte super rolig dag med den funkar. Måste sköta mig på spanskan 3 lektioner eftersom jag fick vara med på Hemkunskapen igår.. He he he.. Gött byte! I spanskan har jag fått ett häfte jag ska jobba med, rätt lätt, bara en grund eftersom jag inte haft spanska på två år innan jag började här. Aja, JOBBA JOBBA JOBBA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0