Idag har jag varit borta

Shiiit, har inte skrivit något på typ heela dagen, vet inte ens hur många inlägg jag har gjort. Sorry bloggen!

Nu sitter jag hemma hos Sara, Pinky, och vi gör inte så mycket. Jag är rätt trött så vi ska nog sova snart. Efter jag hade ridit barbacka på Nelson stannade jag på KRS med sara och kollade på när Nellie hopptränade,  super kul! Imorgon ska jag följa med Sara till Milano och efter de ska vi tillbaka till henne och jag ska vara med på tjejkväll! Kommer bli kul!!! Har lite dåligt samvete eftersom min pappa fyller år imorgon och jag kommer inte vara hemma... :(  Känns lite så där men han kommer få en bra sak av de! Tänkte typ ta hand om min tvätt och disken i typ en vecka, låter det som en bra present..? Tycker jag iallafall och jag vet att han kommer uppskatta den (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0