''Kära bloggen''

HAHA! Nu sitter jag inne på mattelektion men har inget att göra. Vi ska göra prov nu men jag vill göra det efter lovet istället eftersom jag är sjukt seg idag så jag orkar inte... ''Vanliga lärare är losers'' Haha, Go matte lärare man har då. Han funderar på att börja blogga eftersom jag bloggar och det tycker han är jätte kul att ''mobba'' mig för. Hans start replik, ''Kära bloggen.....'' Jag tycker att det är sjukt kul! Hoppas att han börjar blogga !!!!!

schemat idag ser ut så här, Matte-Film-Lunch-Film sen slutar vi. Likadan dag som förra fredagen. Fast denna fredagen är det hoppning på KRS, KUL men stora bokstäver! Ska vi hoppa barbacka...? Vi får se !


Så här ser jag ut idag då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0