LL i KRS manegen, 12-02-2012

Idag tog jag och Sara med Lutfina till KRS. Efter många om och men åka vi iväg. Min underbart snälla pappa körde dit oss.  Vi tog med oss en skit sur för at hon var tvungen att åka iväg, efter mycket sparkade i väggen kom vi fram.. Lite trött blir man när hon håller på så hela tiden, hon blir uttråkad och då sparkar puls, hon taggar sig själv... Lite jobbigt, alla har sina problem.


När vi var framme lastade vi av och Sara ledde runt LL medan jag plockade in hinder. Lutfina var hur pigg som helst, tror inte att jag har sett en sån pigg häst innan. Hon var galen! Så pigg och taggad! Jag blev rätt trött på henne och jag ville bara åka hem igen.. Men jag bara drog upp humöret och testade. De första 40 minuterna ville jag bara sluta och åka hem igen. Men efter de gick det bra, hon lyssnade.

Efter en timma skrittade vi en lång pause, på 15 minuter, sen hoppade vi igen. Lutfina var jätte duktig och jätte glad, hoppade som en stjärna. Bråkade bara lite med vägarna men det var bara ibland. Vi hoppade två hinder som vi ändrade på under ridpasset. Hoppade ett kryss, ett räcke, en typ trippelbarr och en kryssoxer. Lutfina flög över hinderna, bilder kommer. Ni kommer skratta sönder ! xD


Kommentarer
Postat av: Daniela

Såg er inte ;)

2012-02-12 @ 20:24:02
URL: http://nattstad.se/danielanilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0