Så har jag mitt hår nu för tiden

Nu har jag mitt hår så här. Detta är mitt tips till er som har taskigt underhår. Mitt underhår är lite jobbigt och trasslar gärna ihop sig, så mitt tips till er är att fläta underhåret! Det har jag gjort! Har dock gjort det på mig själv så det är lite stora flätor, tycker jag, det är ju en smak sak. Mitt hår känns lättare och det tar inte så mycket tid. Det syns inte så mycket irl, vill ju visa mycket på bilderna. Kommer visa mer bilder men uppsättningar :)

Nackdelar: Inte så fin när man har uppsatthår. Man kan ju inte borsta på flätorna.. bara resten av håret, fast det är lätt när man har lärt sig :)


Jag tycker att det snyggt att ha håret så ! :D



Så är det när man inte visar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0