Svar på kommentarer!

Anna om Nytt beroende (a':
E också beroende haha va heter du :D           08 Februari, 13:41

Svar: Hey! Jag heter Sarawhbby :)


Daniela () om Nytt beroende (a':
Det är as kul !
07 Februari, 22:23
Svar: Eller hur!!! :D


Sara () om Nytt beroende (a':
De e ju jätte tråkigt xd

07 Februari, 18:43


Svar: Hehe nej !

IMAGONS - Hobbyfotograf om tisdagmorgon .:
Va söt du är! :3

07 Februari, 16:41
Svar: Tack så mycket! Det är du också :)

Ebba om Slutet på dag sen Lutfina:
Hej, fin blogg !

kolla gärna in min : http://ponnyers.blogg.se/ :)

06 Februari, 20:02
Svar: Hey! Tack så mycket. Du har också en fin blogg, kolla in den alla!

Anonym om Åker till Lutfina!:
den nya designen är jättefin :D hur får man sån där animerad bild i headern? :)
22 Januari, 14:43
Svar: Tack så mycket! Om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen aning om hur man gör, Fråga Hoppsmurfen.blogg.se !

Kommentarer
Postat av: Sara - Häst&Ponny ryttare och hoppyfotograf

varför svarar du inte på deras bloggar istället`? :)

2012-02-08 @ 21:55:17
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0