Underbara dag!

Nu är jag hemma efter en underbar dag!
Först var jag i skolan, gjorde underbart god mat på hemkunskapen. Sen åkte jag buss och gick till the Antonssons. Efter att jag hade bytt om så gick jag ocg mathilda ner i stallet och mockade medans vi väntade på Lina. När hon kom så tog vi in alla hästar och delade upp dom, Jag red på LL, Lina på Glimmer och Mathilda på Figo. Vi red ut en sväng, skriver mer om de sen, och när vi kom tillbaka för Lina tvungen att skynda sig hem. Jag och Mathilda gick bort till paddocken med Sally, så Mathilda fick jobba lite med henne. När vi kom tillbaka skulle mathilda in och äta så jag ställde mig och gjorde Sallys box, hade redan gjorde de andra. Sen körde Ann Mari hem mig.

På vägen hem så stannade vi och köpte mjölk och godis,gött va..? Vi köpte den nya marabou och käkade den på hemvägen, när vi kom fram till mig så satt vi i bilen och snackade en stund medan vi smaskade på choklad.


Hur hade jag klarat mig utan henne...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0