Vaken igen...

Det värsta med att sova är att man vet att man måste gå upp när man blir väckt.. idag hade jag kunnat sova heela dagen! Jag är sjukt trött. Inte trött trött, utan mest SEG med stora bokstäver. Var jätte pigg imorse men nu är jag bara mega trött. I onsdags var jag med Sara och Lina hos Milano (=trött), Igår 1,5 timma fyspass + Lutfina (=tröttare) och idag ska ajg till Krs och rida (=skit trött!). Åh, orkar typ inte KRS idag..  Men, jag måste rida idag också. Ikväll kommer jag vara helt död i hela min kropp.

Välkommen till mitt liv! :)

Nu sitter jag på mattelektion och jag ska snart lägga min datorn på laddning eftersom den snart dör.. Schemat idag är Matte-Jay-Lunch-Film. Rätt okeey schema tycker jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0