Back to life.

Nu är jag hemma igen, tillbaka till min vardag.
Jag har haft en jätte rolig helg med Sara och Anna! Ville att den skulle vara för evigt!
Okey, nu drömmer jag igen.. har haft jätte kul med Anna och sara så jag vill inte gå till skolan
imorgon! Kan vi inte bara ha lov heeela tiden? :< Det hade varit kul för då hde jag haft tid med
allt jag vill göra! Känner mig så stressad eftersom jag vill göra så mycket fast jag hinner inte med allt!

I morgon är det skola igen iallafall. Kommer bli kul att träffa Emma och Julia igen och resten
men det är endå skola. Jag vill ju vara i stallet och fixa! :z  Imorgon ska jag rida Lutfina iallafall!
Vad vi hittar på då beror på hur mycket tid jag har, om jag åker med till Jennylund så rider jag antagligen ut
men om jag inte åker med till Jennylund så rider jag bort till en paddock och hoppar (L)

Alla alternativen är lika bra (L)

Bobo (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0