Dagens Lutfina!

Idag red vi ut, Jag, Rebecka, Matilda, Linnéa och Ann Mari gick med.
Jag red på Lutfina då, så klart! Vi red ut i mörkret, seriöst, de var mörkt! Alla hade pannlampa och reflexer.
Jag hade min stora reflexjacka, ben reflexer, reflexspö och de andra hade ju också reflexer!

Vi red ut i mörkret, det var jätte mysigt! Mest skritt då men travade lite och vi red bort till galoppbackarna
där vi skrittade upp för en backe och sen tog vi trav upp för en, blev några galoppsårång där också.

När vi var hemma igen så galopperade jag och rebecka upp till starken tre gånger eftersom Lutfina och
Sally var supermegajättepigga! Första gången blev det sådär men de var kul, andra gick mycket bättre eftersom Lutfina
inte tvekade utan bara sprang på, tredje gången så galopperade jag från gården och gjorde en skarp sväng i galopp som gick super! Sen var det full fart!
En mycket rolig dag!

My love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0