Fredag!

Hahahah! I fredags hade jag jätte kul!

Det första jag gjorde var att hålla lektion för Selina och Stina, dom skötte sig jätte bra!
Liten lätt början men sen var hon tvungen att tänka till!
Efter den lektionen så hade Jag, Selina och Malin lite roligt med en upptäckt! Hemlig dock!
Efter att vi hade tjockat oss i cafeterian så gick vi ut i paddocken och hoppade, lite jobbigt underlag men det gick.
När vi skulle börja tiorin så gick vi in och satte oss i hyddan. Jag och Cicci busade en del, även Emma, och det var skit
kul! Shit va vi garvade! Själva tiorin handlade om bett och form mm. I like it!

Efter att alla hade gått ifrån varan hade jag och Cicci enormt roligt med en upptäckt! HAhahah! SKIT VA KUL!
Så fredag var min skratt dag!
- cicci - sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0