Gå upp tidigt...

Nu har jag vaknat av larmet.. Måste vakna tidigt för att kunna gå upp imorgon. Jag känner redan nu att jag kommer vara seeeeeeeeeeeeg imorgon. Men det kommer bli kul att träffa alla igen, och träffa Julia och Emma dom ska börja i min klass imorgon! :D 

Men de är endå dessa tidiga morgonar. Måste sova tidigare! Fast igår kunde jag inte somna, så jag gick ner och käka lite efter att jag hade varit vaken i två timmar typ.. :/  Inte kul alls! Eftersom idag känner jag mig jätte trött och seg :(

Idag blir det åka och rida Lutfina och lämna tillbaka Leah. Men Lutfina idag ska jag rida bort till paddocken och träna lite på tempoväxlingar.. Underbar träning för henne! Kan ju hoppa också, måste bara veta om dom hoppade igår med henne eller vad dom gjorde.

Kommer bli en kul dag! Jag är redan trött och dagen har inte ens börjat.. :P

Hej då lilla Leah, idag kommer mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0