Glad Sarah!

God morgon!
Nu har jag ''vaknat'' men inte gått upp. Ligger hellre kvar i min underbart varma säng. jag gick och la mig rätt tidigt
igår, hade ingen anledning att stanna uppe :) Vaknde för kanske 20-30 minuter sedan, legat och snoozat hela
morgonen. Men snart ska jag gå upp och äta lite sen ska jag till Lutfina!

Idag ska jag då ttill ''bäbisen'' och fixa lite. Får se om man kan rida eftersom snön kan ge snöstyltor....
Annars blir det trickträning! Men går det att rida ska jag nog rida tror jag, lite ridning och lite trickträning, liten dos av varje!

Kommer ett inlägg om tiorin i fredag som var jätte rolig! Eller, ja, efter tiorin var nog enu roligare!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0