God morgon !

God morgon bloggläsare!
Nu står/sitter jag i köket med datorn. Jag försov mig och jag orkade inte stressa så jag ringde farmor
som kommer om en stund så kör hon mig till skolan :) Lite lat men jag håller på att bli förkyld
och de vill jag inte så jag vill inte ta på mina krafter genom att stressa.

Idag blir det skolan då och efter skolan ska jag in till kungälv, sen hem igen!
Det händer inte så mycket idag så jag ska nog gå en sväng med Bunny så att han får röra på sig lite.
Då ska han ha det nya täcket på sig också. Han är så söt i sina täcken! Han gillar även att hoppa ju,
så jag har börjat hoppa med honom nu så att han blir glad!

Nu ska jag fortsätta med det jag nu gör x) Kolla in håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0