God morgon bloggen!

Hej alla där ute!
Jag hoppas att ni alla har det bra, mycket bra, och att livet leker för er.
Idag kom jag upp i tid, stolt! Jag sitter och lussnar på mina favorit killar, Knappen och Hakim! Jag lyssnade på dom VARJE morgon när jag gick på min gammla skola... Sen har jag inte lyssnat på dom direkt, för ett tag sen började jag lyssna igen och nu ska det bli en vana. Ska gå upp och sätta på nrj och sen lägga mig i sängen och lyssna på dom varje morgon :)

Nu måste jag sticka till bussen, ska gå eftersom det är så mycket is... :( Eller fan jag cyklar, man måste ta lite risker ibland. Om det inte är för farliga risker då, man ska inte utmana ödet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0