HEllo!

Godmorgon bloggen!
Nu gör jag ett inlägg iallafall! Just nu är jag, Sara och Anna i Saras rum och vi gör inte så mycket, bara sitter vi våra
datorer och pratar :)  Så jag psaade på att ta och skriva till er! Jag hoppas att ni alla har det bra och att livet leker!
Livet leker ju inte alltid men men, hur mycket kan man kräva? Jag har det chill för tillfället iallafal!

Idag vet jag inte vad som händer mer utan att jag ska hem någon nång, tänkte ta och städa och fixa hos Bunny, det är
han värd tycker jag. Han har börjat att återhämta igen igen, han har ju ätit en del pellets vad jag vet, är ju inte hemma
så jag har inte 100% koll, men jag håller mig uppdaterad. Jag är jätte stolt över honom! Så han ska få en fin bur med
massor av möjligheter. Ska tänka mycket och noggrant hur jag sätter in allt så att han ska få det så fint och behagligt
som möjligt! Lilla Bunny! Nu ska du bli "Tjock" igen! (hälsosam) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0