Hemma igen!

Nu är jag hemma igen! Leah är jätte glat över att vi är hemma. Jag tog med mig Sara hem från hålta också :)
Nu sitter hon och spelar mitt älskade Springdale, tror att hon också gillar de ;)
Snart blir det salldsärning by me, vet inte om Sara vill sallad...? hmmmm.. Men de ska jag ha iallafall!
Var ''hos'' mina släcktingar, jag gick hem till Sara och vi gick ut med hundarna en sväng.. Sen tog vi massa kort
tillsammans! :) Hehe, några '' seriösa'' och några lite mer mindre seriösa :P
Nu ska jag vara lite social och äta lite sallad!

Kommentarer
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

Spelet e inte sneeeellt mot mig..

2012-01-06 @ 23:23:38
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0